menu close arrow_back_ios arrow_back_ios person_add home

Paulina Cholewińska

Specjalistka w Instytucie Żywności i Żywienia oraz Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej IŻŻ, absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW w Warszawie. Łączy praktykę komunikacji marketingowej i wiedzę z zakresu jakości żywności i żywienia w pracy nad kampaniami społecznymi, narzędziami edukacyjnymi oraz analizą marek i w mediach społecznościowych.

Article image

NOWOŚCI W ŻYWNOŚCI

Planeta na widelcu. Czy konieczna jest redefinicja elementarnego podejścia do żywienia?

Pojęcie „dieta” przestało być postrzegane stricte indywidualnie. Choć sposób żywienia niewątpliwie zawsze powinien być dopasowany do specyficznych potrzeb organizmu, w obliczu złożonej kaskady zmian klimatyczno-społecznych staje się coraz bardziej sprawą nas wszystkich. Jego elementarnym komponentem są prawidłowe zachowania okołożywieniowe, takie jak niemarnowanie jedzenia.

czytaj dalej